Obsah kurzu:

Role of Sales and Marketing

Sales and Marketing Relationship

Effective Relationships in Lead Generation

Sales and Marketing Communication

Managing Sales and Marketing Collaboration

Optimizing Sales and Marketing Interface

Usage of Tools and Templates


a) typ kurzu: virtuální

termín konání: -

obsazenost: 4-12

místo: online učebna

b) typ kurzu: prezenční (pro firemní zákazníky)

termín: na dotaz

obsazenost: 4-12

místo: ČR/SR



Jazyk: česky

Zkouška: -

Certifikát: anglicky/čínsky

Kurz: 12.100,00 CZK


Univerzitní spolupráce

Spolupracujeme s přední českou univerzitou a jejím institutem poskytujícím top manažerské MBA vzdělání.

Profesní certifikace

Profesní certifikáty s označením stupně vaší specializace jsou chráněny ochrannou známkou podle zákona č. 441/2003 Sb, o ochranných známkách.

Mezinárodní certifikát

Certifikáty o absolvování vašeho kurzu vydáváme v dvojjazyčné anglicko-čínské verzi.

Špičkové know-how

Lektoři našich studijních programů jsou univerzitní profesoři i profesionálové z firemní praxe, kteří vám předají špičkové know-how.

Kvalitní učební prostory

Kurzy pořádáme v univerzitních učebnách a v prostředí konferenčních hotelových prostor.

Garance složení zkoušky

Certifikační zkoušku si můžete bezplatně zopakovat. Všechny další kurzy jsou zakončeny certifikátem o úspěšném absolvování.


Mám zájem o kurz Sales and Marketing Collaboration

SALES FORCE® MAGAZINE

Odběr magazínu (vychází čtvrtletně)